OBCHODNÍ PODMÍNKY
ke smlouvě o provedení vzdělávacího kurzu
I. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky (dále také jen „Obchodní podmínky“) společnosti Buď teď s.r.o., se sídlem Masarykovo nám. 1544, 530 02 Pardubice, Česká Republika, identifikační číslo: 19937504 (dále také jako „My“ či výraz s podobným významem) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „občanský zákoník“), naše vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o provedení vzdělávacího kurzu (dále také jen „Smlouva“) uzavírané mezi Námi jako poskytovatelem individuálních či skupinových kurzů, seminářů, školení a podobných akcí (dále také jen „Kurz“) na straně jedné a Vámi jako fyzickou anebo právnickou osobou účastníkem Kurzu na straně druhé (dále také jen „Účastník“ anebo „Vy“ či výraz s podobným významem) prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále také jen „Webové rozhraní“) umístěné na internetové adrese www.budted.cz (dále také jen „Webová stránka“) anebo jiným způsobem, na kterém se společně dohodneme.
- Ustanovení odchylná od Obchodních podmínek je možné sjednat ve Smlouvě. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními Obchodních podmínek.
- Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
- Znění Obchodních podmínek může být jednostranně měněno či doplňováno. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek. O změně Obchodních podmínek informujeme na Webové stránce, případně jiným vhodným způsobem, abyste se mohli bez obtíží seznámit s aktuálním zněním Obchodních podmínek.
II. Registrace
- Na základě své registrace provedené na Webové stránce můžete provádět objednávání Kurzu.
- Při registraci na Webové stránce a při objednávání Kurzu jste povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené Vámi při objednávání Kurzu jsou Námi považovány za správné.
- Berete na vědomí, že Webová stránka nemusí být dostupná nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu Našeho hardwarového a softwarového vybavení, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. V této souvislosti neodpovídáme za plynulý, bezchybný a bezpečný chod Webové stránky a neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Webové stránky nebo v důsledku jejího užití v rozporu s jejím určením. Dále neneseme odpovědnost za případnou škodu nebo jakékoli jiné následky Vám vzniklé v souvislosti s užíváním Webové stránky ani odpovědnost za úplnost informací na ní uvedených.
III. Uzavření Smlouvy
- Webová stránka či Webové rozhraní obsahují informace o Kurzech, a to včetně uvedení zaměření, data konání a cen za účast na Kurzu. Ceny Kurzů jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků. Nabídka Kurzů a jejich cena zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na Webové stránce či ve Webovém rozhraní s tím, že jsme nabídku oprávněni kdykoli ukončit. Veškerá prezentace Kurzu je informativního charakteru. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Nejsme povinni uzavřít Smlouvu ohledně jakéhokoli Kurzu.
- Pro objednání Kurzu vyplníte objednávkový formulář ve Webovém rozhraní. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávaném Kurzu a ceny Kurzu (dále také jen „Objednávka“).
- Pro úspěšné objednání Kurzu je také třeba vyplnit do objednávkového formuláře Vaše identifikační a kontaktní údaje a odsouhlasit Obchodní podmínky.
- Před zasláním Objednávky je Vám umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které jste do Objednávky vložili. Objednávku odešlete kliknutím na příslušné tlačítko. Odeslaná Objednávka se považuje za závazný návrh Smlouvy za předpokladu, že vyplníte všechny povinné údaje v objednávkovém formuláři a potvrdíte seznámení a odsouhlasení Obchodních podmínek. Údaje uvedené v Objednávce jsou Námi považovány za správné. Neprodleně po obdržení Objednávky Vám toto obdržení potvrdíme elektronickou poštou, a to na Vaši adresu elektronické pošty uvedenou v Objednávce (dále také jen „Vaše elektronická adresa“).
- Jsme vždy oprávněni v závislosti na charakteru Objednávky Vás požádat o dodatečné potvrzení Objednávky (například písemně či telefonicky).
- Smluvní vztah mezi Námi a Vámi vzniká, Smlouva je uzavřena, doručením přijetí Objednávky (akceptací), jež zašleme na Vaši elektronickou adresu elektronickou poštou. Pokud během pěti dnů ode dne odeslání Objednávky neobdržíte Naši akceptaci Objednávky ani jiné Naše sdělení, Objednávka se ruší a Smlouva uzavřena není.
- Souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady Vám vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
- Tímto článkem není omezena možnost uzavřít Smlouvu za námi individuálně sjednaných podmínek s tím, že v takovém případě se ustanovení tohoto článku použijí přiměřeně.
- Uzavřením Smlouvy potvrzujete, že jsme Vás před uzavřením Smlouvy řádně informovali o skutečnostech plynoucích z § 1820 občanského zákoníku.
IV. Cena a platební podmínky
- Cenu Kurzu dle Smlouvy můžete uhradit bezhotovostně převodem na Náš účet č. 329535369/0300, vedený u ČSOB, a.s. (dále také jen „Náš účet“), ev. jinými způsoby nabízenými na Webové stránce.
- Pokud není u konkrétního Kurzu stanoveno jinak, nepožadujeme od Vás zálohu či jinou obdobnou platbu na cenu.
- Cena je splatná do 5 dnů od uzavření Smlouvy.
- V případě bezhotovostní platby jste povinen hradit cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je Váš závazek uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na Náš účet.
- Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystavíme Vám ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy daňový doklad – fakturu. Nejsme plátci daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu Vám vystavíme po uhrazení ceny a zašleme jej v elektronické podobě na Vaši elektronickou adresu.
- Nebude-li cena připsána na Náš účet do 10 dnů od uzavření Smlouvy a nestanoví-li naše dohoda jinak, Smlouva se ruší a nejsme povinni Vám umožnit účast na Kurzu ani jiné plnění.
- Vaše neúčast na Kurzu nezakládá Naši povinnost na vrácení dle Smlouvy uhrazené ceny. Uhrazenou cenu Vám vrátíme pouze na základě Vámi včasné a odůvodněné písemné žádosti, kterou obdržíme nejpozději 3 dny před konáním Kurzu. Pokud se s Vámi nedohodneme jinak, cenu Vám vrátíme, pokud došlo ke zrušení Kurzu z důvodů na Naší straně.
- Před úhradou ceny prostřednictvím platební brány jste povinen seznámit se s pravidly a podmínkami, kterými provozovatel platební brány upravuje užívání tohoto platebního systému. Berete na vědomí, že neneseme odpovědnost za případnou újmu Vám způsobenou při použití tohoto platebního systému.
V. Odstoupení od Smlouvy
- Jste-li spotřebitelem, tak berete na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o poskytnutí služby, která byla splněna (tj. poskytnuta) před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy.
- Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od Smlouvy odstoupit, jako spotřebitel máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od Smlouvy odstoupit, a to jednostranným právním jednáním odeslaným do 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Odstoupení od Smlouvy Nám musí být odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě na elektronickou adresu anebo na adresu Našeho sídla. Pro odstoupení od Smlouvy můžete využít vzorový formulář, jenž tvoří přílohu Obchodních podmínek.
- V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 5.2 Obchodních podmínek se Smlouva od počátku ruší a vrátíme Vám peněžní prostředky přijaté od Vás do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to stejným způsobem, jakým jsme je od Vás přijali.
- Odešlete-li Objednávku později než 14 dnů před termínem konání Kurzu, žádáte tím zároveň, abychom zahájili poskytování služeb dle Smlouvy i ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy, a vyjadřujete svůj výslovný souhlas se zahájením poskytování Našich služeb během lhůty pro odstoupení. V případě žádosti dle předchozí věty a následně od této Smlouvy před splněním Našich služeb odstoupíte, jste povinen zaplatit Nám poměrnou část ceny služeb úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby odstoupení od Smlouvy v porovnání s celkovým rozsahem služeb sjednaným ve Smlouvě. Avšak nemáte právo odstoupit od Smlouvy, pokud jsme služby dle Smlouvy již splnili za podmínek uvedených výše v tomto odstavci před uplynutím lhůty pro odstoupení.
VI. Práva z vadného plnění
- Naše práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
- Práva z vadného plnění jste oprávněn uplatnit na elektronickou adresu info’@budted.cz anebo na adresu Našeho sídla.
VII. Naše další práva a povinnosti
- Nabýváte právo účastnit se Kurzu dle Smlouvy uhrazením celé ceny.
- Berete na vědomí, že nejsme ve vztahu k Vám vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu občanského zákoníku.
- Vyřizování stížností Vás jako spotřebitele zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info’@budted.cz. Informaci o vyřízení stížnosti Vám zašleme na Vaši elektronickou adresu.
VIII. Ochrana osobních údajů
- Svou informační povinnost vůči Vám ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále také jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů pro účely plnění Smlouvy, pro účely jednání o této Smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností plníme prostřednictvím zvláštního dokumentu.
IX. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
- Souhlasíte se zasíláním informací souvisejících s Našimi službami a Našich obchodních sdělení na Vaši elektronickou adresu. Svou informační povinnost vůči Vám ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů pro účely zasílání obchodních sdělení plníme prostřednictvím zvláštního dokumentu.
- Souhlasíte s ukládáním tzv. cookies na Váš počítač. V případě, že je Smlouvu možné provést a Naše závazky ze Smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na Váš počítač, můžete souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
X. Doručování
- Souhlasíte s doručováním na Vaši elektronickou adresu.
XI. Závěrečná ustanovení
- Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že náš vztah se řídí českým právem a případný spor, který se nepodaří vyřešit smírnou cestou, rozhodne český soud.
- Volbou práva dle čl. 12.1 obchodních podmínek nejste coby spotřebitel zbaven ochrany, kterou Vám poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I), ve znění pozdějších předpisů.
- Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
- Smlouva včetně Obchodních podmínek je Námi archivována v elektronické podobě a není přístupná.
- Přílohu Obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
- Naše kontaktní údaje: adresa pro doručování: Buď teď s.r.o., Masarykovo nám. 1544, 530 02 Pardubice, adresa elektronické pošty info’@budted.cz, telefon +420 604 294 866.